پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ردیف درآمدی حقوق دولتی و بهره مالکانه معادن استان در طول سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه آن بیش از ۲ برابر افزایش داشت.

شعارسال:  سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ردیف درآمدی حقوق دولتی و بهره مالکانه معادن استان در طول سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه آن بیش از ۲ برابر افزایش داشت.
 
 مهرداد قاسمی دستگردی روز پنجشنبه اظهار داشت افزود: این افزایش بهره مالکانه در حالی اتفاق افتاد که قیمت پایه حقوق دولتی ثابت بود و افزایشی نداشته است.

به گفته وی، در سال ۹۸ افزون بر ۳۰میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن دریافت و به خزانه کشور واریز شد، که این مهم نشان از پویایی معادن استان و تبدیل تحریم ظالمانه دشمن به فرصت بوده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۹۱معدن با سرمایه گذاری افزون۷۲۹میلیارد و ۷۱۵میلیون ریالی در شهرستان‌های ۱۰گانه این استان فعال است.

قاسمی افزود: مواد استخراج شده این معادن شامل سنگ لاشه، سنگ‌نما، سیلیس، سنگ گچ، خاک نسوز، سنگ‌های تزئینی ومواد اولیه سیمان است.

سرپرست معاونت امورمعادن و صنایع معدنی استان تاکید کرد:هم‌اکنون هزار و ۵۹۲ نفر در معادن این استان فعالیت می‌کنند که مواد معدنی استخراج شده علاوه بر صنعت ساختمانی در صنایع فولاد، ذوب‌آهن، آلومینیم، صنایع نسوز و ساینده‌ها، تولید گچ، شن و ماسه، صنایع سیمان و تهیه آجرهای شاموتی کاربرد ویژه‌ای دارند.
 
وی،با اشاره به استخراج ۴ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۵۳۵ تن مواد معدنی در استان تصریح کرد: تولیدات معادن استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ از رشد ۷ درصدی برخوردار شد.
 
سنگ لاشه، سنگ نما، سیلیس، سنگ گچ، خاک نسوز، سنگ‌های تزیینی و مواد اولیه سیمان از مواد در حال استخراج از معادن این استان است.
 
به طور میانگین سالانه حدود ۵ میلیون تن مواد معدنی از معادن فعال استان استخراج می‌شود.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری می متالز   ،تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت   1399،کدخبر:98566  ،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
تو اين مملكت ما عادت كرديم به خبر هاي بد شعار سال مارو اذيت نكن باهامون شوخي نكن اينجا خبر خوب نيست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
بازم خداروشكر كه بعد از اين همه مطالبه مردمي اين طرح تونست به نتيجه دلخواهش برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین