پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
داریوش یگانه گفت:با توجه به این‌که چرخه شهرداری با عوارض دریافتی از شهروندان گردش می‌کنند لذا باید محلی باشد که مردم با مراجعه به آن احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

شعار سال:علی جوادی،  رئیس شورای اسلامی هشتگرد در مراسم معارفه  داریوش یگانه، به عنوان سرپرست شهرداری هشتگرد گفت: جلسات فوق‌العاده و پی‌درپی در صحن شورای اسلامی با حضور تمامی اعضا برگزار و نهایتا پس از بررسی طرح‌ها و برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی، داریوش یگانه به عنوان شهردار هشتگرد انتخاب گردید.

رئیس شورا با اشاره به شناخت اعضا شورا از شهردار منتخب، خدمات ویژه نامبرده در زمان تصدی شهرداری در دوره چهارم شورای اسلامی در هشتگرد و تجربیات بالا را دلیل این انتخاب دانست و خیرخواهی و تلاش برای حفظ بیت المال را از ویژگیهای ایشان خواند.

جوادی با اشاره به رای قاطع اعضا شورا در انتخاب شهردار، از همدلی اعضا پارلمان شهری برای خدمت به مردم و عمران و آبادانی سخن گفت و از شهردار منتخب و کارکنان شهرداری خواستار تسری این همدلی و تلاش برای تکریم ارباب رجوع و تسریع در امورات مراجعان، ارتقا خدمات و عمران و آبادانی شهر شد.

یگانه، شهردار منتخب شهرداری را خانه مردم دانست و گفت: با توجه به این‌که چرخه شهرداری با عوارض دریافتی از شهروندان گردش می‌کنند لذا باید محلی باشد که مردم با مراجعه به آن احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

وی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی در سال ۹۵ آنرا یکی از مجتمع‌های بی نظیر در استان البرز و حتی کشور خواند که اکنون ساخت مجموعه ای مشابه آن صدها میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر همدلی و همکاری در پیشبرد اهداف، علی‌رغم وجود بحران‌های مختلف در کشور، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و شروع پروژه‌های بزرگ جدید را از جمله برنامه‌های مدنظر در فرصت باقیمانده دانست.
 

شعار سال:با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت اسکان نيوز، تاریخ 27 اردیبهشت 1399،کد خبر: ۲۷۵۸۰،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین