پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
جنازه مرد فوتی کرونایی بیش از ۱ روز در خیابانی در شهر "ریو" مانده در حالی که در کنار جنازه گروهی از جوانان در حال فوتبال بازی هستند.
شعار سال: انتشار تصاویری از مرگ بیمار مبتلا به کرونا در شهر "ریودوژانیرو" برزیل بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است.

در این عکس‌ها که خبرگزاری رویترز آنها را انتشار داده، جنازه مرد 62 ساله در حالی که پارچه‌ای سفید روی آن کشیده شده روی سنگفرش خیابان دیده می‌شود در حالی که چند قدم آن طرف‌تر در زمین فوتبال، جوانان و نوجوانان مشغول بازی خود هستند.

به گفته شاهدان عینی و محلی‌ها، جنازه متعلق به مردی 62 ساله به نام " والنیر مندس داسیلوا" بوده است. او که مبتلا به کرونا بوده از تنگی نفس شدید رنج می‌بُرد، به یکباره در خیابان می‌میرد.

جسد او با تماس همسایگان به بخش اورژانس بیش از 1 روز در خیابان می‌ماند و نزدیک به 30 ساعت بعد از تماس، سرویس اورژانس با تابوت برای انتقال جسد این فوتی کرونایی به محل می آیند.

برزیل با آغاز فصل سرما و فصل پاییز در نیمکره جنوبی، تبدیل به کانون جدید شیوع ویروس کرونا شده و آمار قربانیان روزانه کرونا در این کشور به بیش از 800 مورد روزانه رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1399، کد خبر: 729211، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین