پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
در حالی که کانال های روباز فاضلاب و بوی تعفن آن ها در برخی محلات شهر دهدشت گلایه شدید شهروندان را به دنبال داشته است، شهردار این شهر وعده برطرف شدن این مشکل در آینده نزدیک را داده است.

شعار سال: وجود کانال‌های روباز فاضلاب در شهر دهدشت سبب ایجاد بوی نامطبوع و مشکلات بهداشتی برای ساکنان این شهر شده که توجه به این مشکلات یکی از مهم‌ ترین مطالبات مردم محله گلزار و خیابان پست قدیم  از مسئولان است.

بر اساس تماس‌های مردم در مورد معضل رها شدن فاضلاب برخی از محله‌ها و مواردی مشابه آن به محل مراجعه کردیم و با منظره نامطلوب و بوی تعفنی که هر عابری را آزار می‌دهد مواجه شدیم.

یکی از شهروندان این منطقه در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مردم ساکن در خیابان پست قدیم برای چندمین بار اعتراض خود مبنی بر هدایت پساب‌های خانگی به جوی واقع در این محل را اعلام کردند اما متأسفانه بعد از چند سال پیگیری‌های مردم هیچ نتیجه‌ای را به دنبال نداشته است.

 

 

یکی دیگر از شهروندان این منطقه گفت: مسئولان حوزه بهداشت و درمان خود از مسائل بهداشتی آگاه هستند و می‌دانند وجود چنین کانالی در این منطقه سبب ایجاد بیماری‌های زیادی می‌شود و از آن ها انتظار داریم که به این مسئله ورود کنند تا مردم از این گرفتاری ها نجات یابند.

یکی‌ دیگر از شهروندان دهدشتی با اعتراض به مسئولان گفت: مسئولان یک لحظه خود را جای مردم ساکن این شهر بگذارند ببینند می‌توانند با این وضعیت و وجود حشرات موذی زندگی کنند.

اسفندیار برخه شهردار دهدشت در همین زمینه گفت: در شهر دهدشت کانال هایی وجود دارد که بسیاری از آن ها پوشیده شد و کانال موجود در خیابان پست قدیم تنها کانال روبازی است که نیاز به بررسی و در ادامه سرپوشیده کردن دارد.

برخه گفت: طبیعتا در فصل تابستان این کانال بوی نامطبوع و نامناسبی دارد که شهروندان را آزار خواهد داد و شهرداری دهدشت برای پوشش این کانال با توجه به اعتبارات موجود یک میلیارد و 100میلیون تومان هزینه کنار گذاشته که به زودی عملیات پوشش کانال صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این کانال سرپوشیده است، گفت: از قسمتی که کانال رو باز است اقدام به پوشش سقف این کانال خواهیم کرد و به اندازه ای که اعتبار این پروژه در سال 99 جوابگو باشد آن را سرپوشیده خواهیم کرد و در بودجه های هر سال این موضوع لحاظ می شود تا این مشکل شهر نیز مرتفع شود.

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 4 خرداد    99، کد خبر:    158315، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین