پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به متخلفان در فضای حقیقی و مجازی هشدار داد.
شعار سال: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان جرم بودن تظاهر به سلاح و قدرت نمایی گفت:اخیرا مشاهده گردیده افرادی به انحای مختلف یا با توجیهاتی، فضای مجازی و حقیقی استان را به سمت تهدید و قدرت نمایی با سلاح پیش می‌برند که این اقدامات قطعاً مجرمانه بوده و مجازات حبس در پی دارد.
عیسی حسنی با اشاره به رسالت دستگاه قضایی در اعمال قانون و تامین امنیت مردم افزود: مردم ما به سطح قابل قبولی از بلوغ فکری و اجتماعی رسیده اند که این گونه اقدامات زشت و جاهلانه را تقبیح کنند، اما وظیفه دستگاه قضایی در جای خود محفوظ بوده و قطعاً از باب رعایت حقوق عامه و لزوم تامین امنیت و آرامش مردم، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفته که متفاقباً نتیجه به مردم فهیم استان اعلام خواهد شد.
حسنی با تقبیح این تحرکات و رصد محسوس و نامحسوس هر گونه هنجار شکنی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت ضابطین عام و خاص و نیز پلیس تلاشگر فتا “فضای تبادل اطلاعات” از همکاری نیرو‌های مخلص و تلاشگر مردمی تحت عنوان دیدبانان پیشگیری استفاده و این گونه افراد را شناسایی خواهد کرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در پایان از همه مردم عزیز و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که اطلاعات خود را در خصوص شناسایی این افراد از طریق دادستان‌های شهرستان ها، کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی، پلیس فتا و نیروی مقاومت بسیج شهرستان‌ها به دستگاه قضایی اعلام نمایند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین مردم می‌توانند همانند دیدبانان معاونت پیشگیری، از طریق سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) به آدرس sajam.scpd.ir با اختیار ذکر یا عدم ذکر هویت، اطلاعات خود را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، کد خبر: ۱۵۸۹۳۸، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین