پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
علامحسین ولدی گفت:با راه اندازی خط دوم خط آهن قزوین-تهران زمان تردد ریلی مسافران به این ۲ شهر ۴۰ دقیقه کاهش پیدا می کند. بسترهای لازم جهت افزایش ارائه خدمت در حمل و نقل ریلی منطقه فراهم است.

شعار سال:مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: با راه اندازی خط دوم خط آهن قزوین-تهران زمان تردد ریلی مسافران به این ۲ شهر ۴۰ دقیقه کاهش پیدا می کند.

 علامحسین ولدی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر اطهار داشت: اجرای این طرح به پایان رسیده و به زودی با دستور رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ با تاکید بر مزیت های استفاده از ریل گفت: بسترهای لازم جهت افزایش ارائه خدمت در حمل و نقل ریلی منطقه فراهم است.

وی در ادانه با اشاره به لزوم تقویت ایستگاه راه آهن قزوین،افزود: ایستگاه راه آهن قزوین در سال ۱۳۱۸ راه اندازی شده و از ایستگاه های قدیمی موجود است از این رو و با توجه به جایگاه و اهمیت شهر قزوین، توسعه و افزایش بسترهای خدمت‌رسانی در این ایستگاه در اولویت قرار دارد.

ولدی اضافه کرد: با توجه به مزیت های استفاده از قطار از جمله ارزان بودن، ایمنی بیشتر و ایجاد آلودگی کمتر در محیط زیست، توقع ما از مدیران و مسئولین شهر و استان قزوین این است که بستر استفاده هر چه بیشتر عموم مردم از این وسیله نقلیه مناسب را فراهم نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم تردد قابل توجه در محورهای جاده‌ای قزوین تهران و قزوین رشت، خوشبختانه این ظرفیت جهت ارائه خدمات بیشتر در این مسیرهای ریلی در شرکت راه آهن وجود دارد که در این راستا می توانیم با کاهش ترافیک های جاده ای امنیت و آرامش بیشتر را برای مسافرین هر دو مُدل حمل و نقلی فراهم نماییم.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: 27خرداد 1399،کدخبر:733631،www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین