پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۸۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
محمد محمدی فرد گفت:در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲ هزار حامی فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان البرز را تحت حمایت خود قرار دادند.در حال حاضر هزار و 355 فرزند طرح اکرام ایتام و دو هزار و 830 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می‌باشند که توسط بیش از ۳۹ هزارحامی حمایت می‌شوند.

شعار سال:مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی مومنانه، بیش از ۲ هزار نفر از نیکوکاران استان البرز نسبت به ثبت نام در طرح اکرام و محسنین اقدام نمودند.

محمدی فرد با بیان اینکه سازوکار واریز مستقیم وجه به حساب فرزندان معنوی از طریق شماره کارت اختصاصی فراهم شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه معادل ۵۸ میلیارد ریال از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

وی افزود: در حال حاضر هزار و 355 فرزند طرح اکرام ایتام و دو هزار و 830 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می‌باشند که توسط بیش از ۳۹ هزارحامی حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیرین استان جهت کمک به فرزندان تحت حمایت طرح ایتام و محسنین، یادآور شد: به همت نیکوکاران و هم‌افزایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز در سال گذشته تمام ایتام استان صاحب خانه شدند و امید است با ادامه این راه و کمک خیرین و مراکز نیکوکاری نسبت به تهیه مسکن جهت خانواده‌های محسنین و ایتامی که در سال جاری تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار گرفته اند اقدام نماییم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399، کد خبر:13990410000523،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
چه مردم سخاوتمندي داريم كه با وجود اين همه بحران اجتماعي و اقتصادي باز هم دست كرامت خودشون رو از مردم خودشون قطع نميكنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
واقعا مردم البرز در زمینه خیریه خیلی پشت هم دیگه هستن! واقعا باید تبریک گفت بهشون بابت این همدلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین