پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
ایرانیان با دریافت ۹۰ هزار و ۶۴۰ کارت اهدای عضو در مدت‌زمان ۲۴ ساعت توانستند رکورد جدیدی در جهان ثبت کنند.
شعار سال: پس از پخش آیتم «اهدای عضو» در برنامه عصر جدید و توضیح مجری برنامه درباره نحوه دریافت کارت اهدای عضو و تاثیر آن بر ارتقای فرهنگ مقدس اهدای عضو، طی ۲۴ ساعت، ۹۰ هزار و ۶۴۰ ایرانی از طریق «سامانه انجمن اهدای عضو ایرانیان» برای کارت اهدای عضو ثبت نام کردند.

با همکاری رسانه ملی و حمایت مردم نوع دوست ایران، دریافت این تعداد کارت اهدای عضو در ۲۴ ساعت رکورد جدیدی را در جهان ثبت کرد.

متوسط دریافت روزانه کارت اهدای عضو در روز‌های عادی، ۲۰۰ تا ۳۰۰ قطعه است که پس از همکاری برنامه عصر جدید با انجمن اهدای عضو ایرانیان این عدد ۴۵۰ برابر افزایش یافت.

هم‌اکنون هم‌وطنان می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ و یا از طریق سایت انجمن اهدای عضو ایرانیان (https://ehdacenter.ir/fa/page/donation-card) نسبت به دریافت کارت اهدای عضو اقدام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399 ، کدخبر: ۹۸۷۶۱۰ ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین