پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
یکی منصوب میشود، یکی بخاطر چند توئیت و اظهار نظر در فضای مجازی با همه تلاشی که در طی این مدت بحرانی کرده است و معلوم نیست به مزاج چه کسی خوش نیامده برکنار میشود. هر روز از این دست اخبار در رسانه‌ها منتشر میشود بدون اینکه مردم کوچکترین گزارشی داشته باشند که امروز دقیقا در کجای مسئله قرار گرفته ایم فقط پیگیر اخبار ضد و نقیص هستند.
شعار سال: امروز باز هم خبرها حاکی از انتصابات جدید در وزارت بهداشت است.دبیر و اعضای کمیته مشورتی علمی مبارزه با بیماری های عفونی بخصوص کرونا ویروس در ستاد وزارت بهداشت منصوب شدند.

یکی منصوب میشود ، یکی بخاطر چند توئیت و اظهار نظر در فضای مجازی با همه تلاشی که در طی این مدت بحرانی کرده است و معلوم نیست به مزاج چه کسی خوش نیامده برکنار میشود. هر روز از این دست اخبار در رسانه ها منتشر میشود بدون اینکه مردم کوچکترین گزارشی داشته باشند که امروز دقیقا در کجای مسئله قرار گرفته ایم فقط پیگیر اخبار ضد و نقیص هستند.

اما آقای وزیر انتصابات و عزل پی در پی دردی از مردم دوا نخواهد کرد برنامه جامع مقابله با این بیماری را در درازمدت ارائه کنید.اینطور که پیداست ما با شرایط موجود قرار است مدتهای درازی با این بیماری دست و پنجه کنیم.

مردم کشور یکی پس از دیگری مبتلا میشوند و فقط توصیه ها و نصایح از هر طرف اینکار را بکنید اینکار را نکنید را میشنوند. مگر تخلفات رانندگی را با نصیحت توانستند کم کنند که برای مقابله با این بیماری مرموز به نصیحت بسنده میکنید.

چرا حقایق را مستقیم به مردم نمیگویید؟شما وزیر بهداشت این کشور هستید و مردم گوششان از نصیحت پر است.

شما که قرار است به مردم گرفتار آمریکا برای نجات از درماندگی دولتشان برای برون رفت از شرایط سهمگین کنونی کمک کنید برنامه تان برای مردم کشور خودمان چیست؟

سخنان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران هم با سخنان مسئولین وزارت خانه تحت امر جنابعالی اصلا همخوانی ندارد و مردم اینقدر این فهم را دارند که متوجه این تناقض گویی شوند.

صدق این گفتار هم سخنان امروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران است که اعلام کرد تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران پُر شده است.

کمتر تقصیر را به دوش مردم بیندازید. روی دوش این مردم بینوا هزاران مسئله بغرنج سنگینی میکند . بس نیست؟

شما گفتید در زمینه سلامت مردم با احدی رودربایستی ندارم و اگر حتی ۲ درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته، قطعا اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک تهران به قبل بازگردد. یک سر به مترو و اتوبوس ها بزنید تا به چشم خود ببینید چقدر بار حمل و نقل عمومی افزایش یافته.

مدتها قرار است که در روزهای آینده خبر خوشی درباره واکسن به مردم بددهید و امروز باز هم آن را تکرار کرده اید. مردم حق دارند بدانند چه شرکتی با چه پیشینه ای در حال کار روی این واکسن است و از جزییات آن خبر داشته باشند.

اگر این شرکت به لحاظ علمی اینقدر سابقه درخشان و عملیاتی دارد که دولت برای دریافت واکسن های دانشگاه آکسفورد هیچ اقدامی نکرده و منتظر است به زودی واکسن تولید داخل را روانه بازار کند؟جزئیات ان را به مردم بگویید.

شاید هم مانند تولید دستگاه مستعان 110 است که قرار بود تا شعاع ۱۰۰ متری و در مدت ۵ ثانیه کرونا را شناسایی کند؟

مردم ما خسته از ادعاهای عجیب و غریب ،دور از منطق و واقعیت هستند به آنها گزارش بدهید که چرا برای تهیه واکسن اقدامی نکرده اید ؟ حتی خبرها حاکی از آن است که برای تهیه واکسن آنفولانزا هم با مشکل مواجه هستید.

آقای وزیر مردم منتظر گزارش مستند از سوی شما هستند. اگر مسئول سلامت مردم شما هستید پس گزارش کار بدهید!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسش، تاریخ انتشار: 12 تیر 1399، کد خبر: 29597،www.porcesh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین