پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
فرماندار نکا از وضعیت نامناسب راههای مواصلاتی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: بهسازی و آسفالت این جاده ها از مسائل اولیه در راهسازی است که متاسفانه نسبت به این مساله کم توجهی شده است.
شعارسال: جعفر احمدی افزود: برغم تلاش های انجام شده برای بهسازی و آسفالت راههای روستایی همچنان کمبودهای مشهودی وجود دارد و باید در این راستا چاره اندیشی شود.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون برخی از جاده های اصلی و فرعی روستاهای نکا در دستور کار بهسازی و آسفالت قرار گرفت که در قالب طرح 70 کیلومتری با اعتبار 20 میلیارد ریال در سال گذشته قسمتی از جاده ها همچون جاده روستاهای آکرد، درویشان، امامیه و.. آسفالت شد و تعدادی از زیرسازی ها هم انجام شد، مابقی روستاها به دلیل کمبود اعتبار اجرایی نشد.

فرماندار نکا افزود: برای سال جاری هم با رایزنی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، اعتبارساخت راههای روستایی ، 9 روستای کچپ محله، کفرات، ابچین، اسماعیل محله، نوده، ورفام، کلارودبار، پجت و شیرکلا در بخش هزارجریب نکا به طول 50 کیلومتر با اعتبار اولیه بالغ بر 50میلیارد ریال در دست اقدام است.

احمدی گفت: برغم همه تلاش های انجام شده همچنان در بهسازی و آسفالت این جاده ها با مشکل روبرو هستیم و باید در این راستا چاره اندیشی شود و مسئولان با دغدغه بیشتری در این بخش وارد شوند و رایزنی کنند.

وی با بیان اینکه تسریع در انجام پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر از دغدغه های مهم مردم و مسافران است، یادآور شد: تامین اعتبار لازم برای این امر صورت گرفته که امیدواریم تا با تخصیص آن و ادامه روند ساخت این پروژه ، شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه باشیم.

شهرستان 116 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع است و از 7863 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار 375 کیلومتر در این شهرستان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1395، کد خبر: 141120، www.shomalnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین