پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با بیان هماهنگی های صورت گرفته در خصوص راهندازی کارخانه زباله سوز در تنکابن گفت: بر اساس نظر بسیاری از متخصصان، کمپوست زباله در منطقه ما جوابگو نبوده و نخواهد بود.

شعار سال: عصر روز یکشنبه ۲۳ خرداد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ضمن ارائه گزارشی از بازدید اخیرش از کارخانه زباله سوز تهران اذعان داشت: شهرداری تهران در حال حاضر ۳۰ درصد از زباله های تفکیک شده و قابل کمپوست را تحویل این کارخانه داده که در هر ساعت ۳ مگاوات برق تولید و وارد شبکه توزیع می گردد.

سید امیر حسینی جو در نخستین نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران تنکابن در سال جاری ضمن اشاره به گفتگو مقدماتی با سرمایه گذار کارخانه مذکور تصریح کرد: سرمایه اولیه این واحد از کشور چین تامین شده و کلیه قطعات و ماشین آلات آن ساخت آلمان می باشند و همچنین فراید تولید سازه های کارخانه زباله سوز در داخل کشور صورت می پذیرد.

وی افزود: این کارخانه توانایی دریافت زباله و پسماند به صورت مخلوط را داشته و با توجه به فعالیت شبانه روزی در ۲ کانال قادر به تولید ۲٫۵ مگاوات برق از ۳۰۰ تن زباله دریافتی می باشد.

در ادامه حسینی جو یادآور شد: با نگرش به فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، هم اکنون دو طرح کلی تاسیس و راهندازی کارخانه زباله سوز و نیز هدایت شیرآبه زباله های سایت پرده سر در دستور کار قرار گرفته که مقدمات ایجاد کارخانه در تنکابن در حال انجام می باشد.

همچنین فرماندار ویژه تنکابن در خصوص بحث تفویض اختیار مدیران ادارات و نهادهای دولتی یادآور شد: این مسئله در حال حاضر بیشتر شبیه به لیست شرح وظایف بوده تا تفویض اختیار؛ اما طبق گفتگوهایی که با استاندار مازندران صورت گرفته، فهرست نیازمندی اختیارات مدیران و روسای ادارات تا پایان ماه جاری تهیه و به مرکز استان ارسال خواهد شد تا منبعد شهروندان منطقه غرب مراجعات کمتری به مرکز استان داشته باشند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تنکابن، تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ، کد مطلب: 5808:www. tonekanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
پس کی میخواین پیگیر باشین وقتی زباله کل طبیعت از بین برده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین