پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
اعتراف می کنیم که نتوانسته ایم وظایف رسانه را در قبال پزشکان در افکار عمومی، بدرستی ایفا کنیم. افکار عمومی از پزشکان تلقی درسخوانی و هوش برتر دارد، شهروند خود را نیازمند دریافت خدمات سلامت می داند و ...... . در مقابل شهروند تقصیر گرانی خدمات دارو و درمان را بر گردن پزشک می اندازد ، بداخلاقی برخی از پزشکان و قانون ستیزی آنان در برابر مالیات را به همه پزشکان تعمیم می دهند ، دیدگاه منصفانه ای در برابر ثروت و یا رفاه برخی از پزشکان ندارند و ..... . این حوزه مسلما نیازمند فرهنگ سازی و مداخلات فعال رسانه ای است . روز پزشک بر فعالان متعهد و سخت کوش این حوزه مبارک باشد. اجرتان با خدا و شفاعت تان با امام حسین (ع)، ان شاالله.

شعار سال : یه پزشکی که معتقده روزی رسون خداست و ویزیت نمی گیره!!! .  یه پزشکی که می گه دعا کنید برگردم تا دوباره خدمت کنم ولی شهید می شه !!! .  یه پزشکی که بخاطر بیماران روی تخت بیمارستانه !!! .  یه پزشکی که سنگین‌ترین عمل‌های قلب رو رایگان انجام میده و تو این کار رکورد داره !!! . یه پزشکی که  .... .

 روز پزشک بر مدافعان سلامت مبارک

لعنتی های پول پرست، روزتون مبارک؟؟؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین