پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
مشاور و نماینده وزیر نفت در طرح‌های گازرسانی گفت: تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور گازرسانی می‌شود.

شعار سال : محمود آستانه امشب در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای گازرسانی به بخش خانگی و صنعت چهارمحال و بختیاری 550 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از محل آزادسازی فراورده‌ها تامین می‌شود، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور گازرسانی می‌شود.

آستانه در ادامه گفت: امسال نیز 3 هزار و 800 روستا گازرسانی شده و هر علمک به طور میانگین 60 میلیون ریال هزینه دارد اما اگر نیاز به تامین بیشتر منابع مالی باشد این منابع تامین خواهد شد زیرا ما موظف به تامین سوخت مردم هستیم.

مشاور و نماینده وزیر نفت در طرح‌های گازرسانی تصریح کرد: در برخی استان‌های کشور تا 5 هزار میلیارد ریال پروژه تعریف کرده‌ایم که بر اساس اولویت‌بندی‌های صورت گرفت اجرا می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 16 آبان 1394 کدمطلب:13940816001452 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
خدا خیرتون بده که به فکر مردم این گشور هستید ایشالا هیچ خونه ای بدون نعمت گار باقی نمونه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین