پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
مدیرعامل شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری از افزایش ۶۶ درصدی بخش مشترکان صنعتی و کشاورزی خبرداد و اعلام کرد که تعداد مشترکان از ۸۸۳ به ۱۴۶۹ مشترک صنعتی و کشاورزی رسیده است و هم‌اکنون ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان گازرسانی شده‌اند.

شعار سال:سیامک حیدری گفت: با اجرای یک هزار و ۳۴۰ کیلومتر شبکه در دولت‌های یازدهم و دوزادهم، مجموع شبکه اجراشده در استان به ۵ هزار و ۸۹۲ کیلومتر رسیده و با نصب ۳۲ هزار و ۱۱۰ علمک و پذیرش ۹۱ هزار و ۳۳۸ مشترک در این زمان، در مجموع ۱۸۸ هزار و ۳۳۶ علمک نصب و ۳۲۹ هزار و ۸۳۴ مشترک در سطح استان جذب شده است. تعداد خانوار بهره‌مند از گاز طبیعی هم از ۲۳۴ هزار و ۵۱۳ به ۳۲۱ هزار و ۶۶ خانوار رسیده که رشد ۳۷ درصدی را در پی داشته است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات‌های گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید، تاکنون ۵۰۹ روستا در استان چهار محال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند که درصد بهره‌مندی جمعیت روستایی به ۸۹.۸ و در مجموع، جمعیت برخوردار از گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی استان به ۹۶ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بخش مشترکان صنعتی و کشاورزی نیز با رشد ۶۶ درصدی، تعداد مشترکان از ۸۸۳ به ۱۴۶۹ مشترک صنعتی و کشاورزی رسیده است و هم‌اکنون همه ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان گازرسانی شده‌اند.

حیدری از کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به چهار روستای قاسم‌آباد، احمدآباد، آبحره و قلعه خونکار در بخش مرکزی از توابع شهرستان کوهرنگ و افتتاح خط انتقال ۲۰ اینچ فولاد چهارمحال ( فاز سوم ) در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: تاکنون ۳۹ شهر از ۴۰ شهر و ۵۰۹ روستا از مجموع ۹۴۶ روستای استان از این گاز طبیعی بهره‌مند شدند و  عملیات گازرسانی به شهر بازفت به عنوان چهلمین و آخرین شهر استان، مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

وی یادآور شد: افزون بر این شهر، عملیات گازرسانی ۳۴ روستای شهرستان کوهرنگ نیز در حال اجراست که همه این پروژه‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی ، تاریخ انتشار: 5 شهریور،1399، کدخبر:306558،www.shana.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
يعني هنوز نواحي صنعتي ما از مشكل گاز رنج مي بردن؟ ئمشون گرم كه با اين همه مشكل دارن كار ميكنن هنوز البته مجبورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
هنوز هم روستاهايي داريم كه براي گاز مشكل دارن! اين انصاف نيست واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین