پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، قانعی را به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.
شعار سال: دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مصطفی قانعی را به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.

در این حکم آمده است.

جناب آقای دکتر مصطفی قانعی
استاد محترم دانشگاه و فوق تخصص بیماری‌های ریه

یکی از مهمترین دستاورد‌های نظام آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران توسعه کمی و کیفی رشته‌های تخصصی بالینی بوده و در این رهگذر پیشرفت‌های شایانی حاصل گردیده است، به نحوی که در زمینه تربیت نیرو‌های متخصص مورد نیاز در رشته‌های بالینی پزشکی نه تنها کشور به مرحله خودکفایی رسیده، بلکه در سطوح بین‌المللی و فرامرزی نیز با کسب موفقیت‌های چشمگیر، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

در این راستا دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نقش عمده‌ای در برنامه‌ریزی و نظارت بر ایجاد و توسعه رشته‌های مذکور داشته و دارای جایگاه ممتازی در حوزه آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

با عنایت به موارد یاد شده و نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرائی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌شوید تا با استفاده از نظریات کلیه صاحبنظران و افراد ذیصلاح موجبات ارتقای بیش از پیش این حوزه را فراهم آورید. از آنجائی که براساس ابلاغ شماره ۱۴۳۷/۱۰۰ مورخ ۳۰/۱/۱۳۹۸ نظارت و پیگیری امور دبیرخانه شورای یاد شده به عهده معاون محترم آموزشی واگذار گردیده، لذا هماهنگی با آن معاونت محترم در جهت انجام امور محوله مورد انتظار می‌باشد.

توفیق جنابعالی را در اعتلای رسالت مهم آن مجموعه حائز اهمیت از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۲۱۶، www. phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین