پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
استاندار خوزستان با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: تا کنون روند انتخابات روان است و مشکل خاصی نداشته‌ایم.

شعار سال: غلامرضا شریعتی ظهر امروز پس از انداختن رای خود در شعبه مسجد شهدای حصیرآباد اهواز، ضمن تشکر از همه مجریان و ناظرین بر امر انتخابات، اظهار کرد: خدار را شکر روند انتخابات روان است و تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و هیچ موردی از هیچ کدام از حوزه‌های انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گزارش نشده است.

او گفت: امور انتخابات به صورت عادی در حال جریان است و مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند. ضمن این‌که دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

استاندار خوزستان افزود: طبق گزارشی که دقایقی پیش از وضعیت شعب به دستم رسید، مورد خاصی در مورد صندوق‌های سیار و ثابت وجود نداشته است.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، اضافه کرد: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ ساعت به پایان برسد و از تمام مردم شریف شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی درخواست دارم در وقت مقرر در انتخابات مشارکت داشته باشند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ان‌شاءالله مجمع نمایندگان استان تکمیل شود و بتوانند پیگیر امورات استان و مردم باشند. به هر حال فعلا دستورالعمل کشوری اعلام کرده که پایان ساعت رای‌گیری ساعت ۱۸ امروز است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 21 شهریور    99، کد خبر:   1056852، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین