پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رئیس پلیس فتای استان قم نسبت به کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه ثبت نام برای پیاده روی اربعین هشدار داد. شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

شعار سال : سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتای استان قم با بیان این‌که این روزها حاشیه‌ها پیرامون اجرای مراسم پیاده روی اربعین در شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: در این میان مجرمان سایبری به دنبال سوءاستفاده از شهروندان هستند.

وی افزود: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

موالی ادامه داد: این لینک‌ها و درگاه‌های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آنها طراحی شده است.

سرهنگ موالی با بیان این که اعزام زائر اربعین حسینی منوط به دستور سازمان حج و زیارت و سایر مبادی ذی‌ربط است، گفت: با توجه به بیماری کرونا، سازمان حج و زیارت در این خصوص هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده است.

رئیس پلیس فتای استان قم تاکید کرد: هرگونه ثبت نام بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی و تبلیغات انجام شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی برای ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی از سوی مجرمان سایبری است.

وی گفت: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و هیچ وجهی برای ثبت نام یا پیش ثبت نام به شماره حساب‌های اعلامی از سوی این تبلیغات واریز نکنند.

سرهنگ موالی افزود: تاکنون خبری از سازمان عتبات مبنی بر اعزام زائر منتشر نشده است و شهروندان می‌بایست منتظر اعلام از طرف سازمان باشند و در صورت اعزام به کاروان‌های زیارتی مراجعه و ثبت نام نمایند.

رئیس پلیس فتای قم گفت: پل ارتباطی پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی آماده پاسخگویی و راهنمایی آنلاین به شهروندان است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک ، تاریخ انتشار 21 شهریور 99 ، کد خبر : 897843 ، tabnakqom.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین