پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
زیلایی از مناطق دورافتاده روستایی در شهرستان بویراحمد است، که با وجود خدمت رسانی های زیاد اما همچنان از امکانات اولیه محروم هستند به گونه ای که اهالی جوجق و تنگ خشک چشم انتظار وعده های مسئولان هستند.
شعار سال: یکی از موضوعاتی که باید در روستاها مورد توجه قرار گیرد، توجه به توسعه زیر ساخت ها است.

در کهگیلویه و بویراحمد با وجود خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ابعاد گوناگون مانند آب، برق، گاز، و جاده و همچنین محرویمت زدایی گروه های مختلف، اما همچنان هستند روستاهایی که محروم هستند.

یکی از مناطقی که با محرومیت مواجهه بود، زیلایی است هر چند این منطقه دورافتاده چند سالی که امکانات مختلف و اولیه زندگی به آن اختصاص یافته است، اما این منطقه روستاها و مناطق عشایری مانند دواخر ، تنگ خشک و دره جوجق را می توان نام برد که همچنان از امکانات اولیه محروم است.
این مناطق 25 خانوار و جمعیتی معادل 100 نفر هستند که از امکانات اولیه مانند جاده، برق، پل ارتباطی محروم است.

یکی از اهالی در همین رابطه گفت: مسئولان در بازدیدهایشان از این مناطق با دادن وعده هایی مردم را دلخوش می کنند، اما بعد از مدتی همه این وعده ها فراموش می شود و هیچگونه بودجه ای برای توسعه این مناطق اختصاص نمی دهند.

وی افزود: در این مناطق چندین هکتار زمین کشاورزی باغات و دامداری و طرح پرورش ماهی وجود دارد اما مسئولان هیچگونه حمایتی نمی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1399، کد خبر: 4956563،  www.sobhezagros.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین