پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تامین منابع اعتباری شش میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی وملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس خبرداد.
شعار سال:معاون عمرانی استاندار در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت باغ موزه دفاع مقدس گفت: در خصوص زمین باغ موزه دفاع مقدس معارضات و  مشکلاتی با آب منطقه ای و شهرسازی وجود داشت، که سال گذشته این مشکل در طی یک جلسه رفع و زمین آن تحویل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد.
 
عزیز فیلی بیان کرد: مطالعات باغ موزه انجام شده و اواخر تابستان سال گذشته تحویل شهرداری داده شد و شهرداری تسطیح زمین، و عملیات خاکبرداری  را شروع  کرد که اعتبار آن کم بود پروژه به کندی  پیش رفت.
 
وی در خصوص تامین اعتبارات جدید برای این پروژه گفت: در سال جاری مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سه میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه ریزی کشور که مجموعا چهار میلیارد تومان تامین اعتبار شد که با اضافه شدن سهم مشارکتی شهرداری یاسوج کل مبلغ پروژه به شش میلیارد تومان رسیده است  که دستگاه اجرایی نیز شهرداری شهرداری است.
 
فیلی در پایان گفت: امید داریم در سال 99 با تامین اعتبارات ملی و همچنین اعتبارات استانی شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه باشیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس   ، تاریخ انتشار:   28شهریور 1399  ، کدخبر: 163603،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اي كاش در كنار اين بودجه براي اباداني شهر و فضاهاي عمراني هم هزينه اي صورت بگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین