پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
واقعا مرز بین تعریف و تملق کجاست؟بعد از انتشار دلنوشته وزیر بهداشت درخصوص مشکلات بودجه‌ای مبارزه با کرونا، به رسم معمول، تعدادی از صاحب نظران!!! در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت کاملا خودجوش !!! دلنوشته‌های خود را خطاب به دکتر نمکی منتشر کردند! اما در این بین، دلنوشته دکتر زالی فرمانده کرونای تهران جای سوالات فراوان دارد؟

شعار سال : بعد از انتشار دلنوشته  وزیر بهداشت درخصوص مشکلات بودجه‌ای مبارزه با  کرونا، به رسم معمول، تعدادی از صاحب نظران!!! فعال در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت کاملا خودجوش!!! دلنوشته‌های خود را خطاب به  دکتر نمکی منتشر کردند!

 در این بین،  دکتر زالی، فرمانده ستاد کرونای تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی، در چاکری و اخلاص، قصب السبق از ديگر همراهان!!! ربوده و در دلنوشته خود آورده: در این برهه خطیر که صعوبتی شاذ را نظام سلامت کشور با حداکثر تلخ‌کامی تجربه می کند، حضور فرماندهی نستوه و فهیم و مبرزی چون جنابعالی در پیش قراولی این جهاد منزه، نقطه اتکال سربازان شما است. تهور و بی باکی ممزوج با بخردی، امروزه جایگاهی وثیق و بی‌بدیل در متن عطوفانه دل های ایرانیان قدرشناس برای تان به ارمغان آورده است. استبعادی ندارد فرزند برومند آن شیر زن مومنه کویرنشین در ظل دعای جانسوز آن مکرمه جلیله، امروز در ردای وزیر بهداشت با نیل به کامیابی رشک‌برانگیز در رزمی جانکاه می‌خروشد. عشق به وطن از فضایل مردی با فتوت است که سلحشورانه در ازاله این ویروس منحوس از سیمای متبرک وطن دلالت عالمانه و شجاعانه می‌کند.

خسته نباشی دکتر زالی

اینها تعریف از نمکی هستند یا تملق؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی راه سلامت

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین