پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
با شیوع بیماری کویید ۱۹ بیش از پیش نیاز به سامانه‌های الکترونیک و استقرار نظام سلامت بر پایه‌های فضای الکترونیک احساس شد. اما اینکه این سیستم که یکی از الویت‌های دولت الکترونیک است تا کجا پیشرفت کرده است از جمله گزارش‌هایی است که دولت ارائه داده است.
شعار سال: ارتقای سطح کارآیی و کارآمدی نظام سلامت برای برقراری سلامت عادلانه و همه جانبه‌های فناوری اطلاعات در مدیریت، پایش، تحلیل و تصمیم گیری‌های مبتنی بر شواهد در ارائه خدمات سلامت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت الکترونیک است در ادامه شرح میزان پیشرفت بخش‌های مختلف آن آمده است.
 
سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟سلامت الکترونیک از الویت‌های دولت تا کجا پیشرفت کرده؟
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فناوری اطلاعات ایران


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین