پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
بیل گیتس در یک مصاحبه رسانه‌ای پیش بینی کرده بود که کرونا از تابستان امسال بدتر می‌شود.

شعار سال: بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس ، در مصاحبه با پالیتکیو اظهار داشت که وضعیت بیماری ویروس کرونا می تواند "از تابستان امسال بدتر شود".

وی که به عنوان یکی از میلیاردرهای جهان شناخته شده است گفت: "تعداد مبتلایان به این بیماری در حال افزایش است و با شروع هوای سرد ، افراد در اماکن سربسته بیشتر می مانند و این باعث افزایش احتمال انتقال ویروس می شود."

گیتس اضافه کرد که اگرچه ایالات متحده واکسن ندارد ، اما تنها پیروی از قوانین ساده می تواند به مبارزه با شیوع کووید 19 کمک کند.

وی افزود: "پوشیدن ماسك ، امتناع از حضور در مراسم عمومی ، حفظ فاصله اجتماعی ، شستن دستها" از جمله مهمترین اصول برای عدم ابتلا به کرونا است.

بیل گیتس گفت: " تنها راهی که مردم می توانند به مسیر خود برگردند، دریافت یک واکسن فوق العاده موثر و مقرون به صرفه است."

بنیانگذار مایکروسافت معتقد است که واکسیناسیون گسترده باعث متوقف شدن شیوع عفونت ویروس کرونا می شود و بیماری در مقیاس جهانی پایان می یابد.

تعداد بازدید : 5

بیل گیتس : تا پایان سال جاری شرایط پاندمی بدتر می شود. سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ چند واکسن احتمالا عرضه می شود.. شرایط در تابستان بهتر می شود. اما آثار و مساله کرونا تا ریشه کنی جهانی خواهد بود

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ خبر: ۲۴ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۱۰۱۵۷۰۳۱۸۰۷، ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین