پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
امسال به علت کمبود بارش‌ها و کم آبی در تالاب بین‌المللی چغاخور جلبک‌ها شروع به رشد کرده اند و سطح وسیعی از آن را فرا گرفته اند. رشد جلبک باعث کم شدن اکسیژن آب و نرسیدن نور کافی به درون آب و موجب کاهش عمل فتوسنتز جانوارن درون این تالاب می‌شود. تالاب بین‌المللی چغاخور با مساحت ۲ هزار و ۴۳۰ هکتار واقع در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری با وجود انواع گونه‌های جانوری از جمله پرندگان آبزی و کنار آبزی و چند نمونه ماهی سردآبی یکی از اکوسیستم‌های مهم منطقه محسوب می‌شود.
شعار سال: امسال به علت کمبود بارش‌ها و کم آبی در تالاب بین‌المللی چغاخور جلبک‌ها شروع به رشد کرده اند و سطح وسیعی از آن را فرا گرفته اند. رشد جلبک باعث کم شدن اکسیژن آب و نرسیدن نور کافی به درون آب و موجب کاهش عمل فتوسنتز جانوارن درون این تالاب می‌شود. تالاب بین‌المللی چغاخور با مساحت ۲ هزار و ۴۳۰ هکتار واقع در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری با وجود انواع گونه‌های جانوری از جمله پرندگان آبزی و کنار آبزی و چند نمونه ماهی سردآبی یکی از اکوسیستم‌های مهم منطقه محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27 مهر  1399، کد خبر: 84078956،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
وقتي نظارت روي هيچ عملي در ايران مخصوصا در حوزه محيط زيست وجود نداره عاقبت كار همين ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین