پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
رئیس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از امکان واگذاری اکتشاف و بهره‌برداری ۲۰۰ محدوده معدنی از طریق مزایده خبر داد.
شعار سال: محمدتقی کاظم‌زاده با اشاره به اقدامات دیگر در زمینه فعال‌سازی معادن کوچک در قالب مزایده اظهار کرد: در اثر پیگیری‌های استان 55 محدوده معدنی از بهره‌بردارانی که فعالیت نمی‌کردند؛ گرفته شد و در لیست مزایده استان قرار گرفت تا بهره‌برداران جدیدی برای آنها انتخاب شود.
 
وی با اشاره به برنامه واگذاری 10 گواهینامه کشف ویژه امسال گفت: حداقل 200 محدوده معدنی از امکان واگذاری اکتشاف و بهره‌برداری از طریق مزایده برخوردار است و در سال جاری این برنامه وجود دارد که با استفاده از ظرفیت شورای معادن و کارگروه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری استان این کار پیگیری ‌شود.
 
رئیس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به اقدامات فرآوری و ارتقای بهره‌وری معادن اشاره کرد و افزود: فرآوری فرو منگنز در شهرک صنعتی نیزار به عنوان طرح ویژه ملی پیش‌بینی شده است و همچنین احداث واحد فرآوری آهک هیدراته با توجه به ظرفیت آهکی استان از جمله مواردی است که می‌تواند به توسعه معادن سنگ آهک استان کمک کند.

کاظم‌زاده عنوان کرد: احداث واحدهای فرآوری در جوار معادن در شعاع 120 کیلومتری تهران یکی از اموری است که در سال جاری با مساعدت و پیگیری ویژه استاندار انجام شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار: 1  آبان  1399  ، کدخبر:  138432،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
استان هايي مثل قم كه از محيط زيست خيلي خوبي برخوردار نيستن ميتونن در زمينه معدن ها فعاليت هاي شديدي انجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
دقيقا همينطوره بايد اين مها دست از سر معادن در شمال بردارن و بيان اين طور جاها سرمايهع گذاري كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین