پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۵۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
عملیات اجرایی احداث یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری تفریحی استان خوزستان با مشارکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در بندرماهشهر آغاز شد.
شعار سال: عملیات اجرایی احداث یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری تفریحی استان خوزستان با مشارکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در بندرماهشهر آغاز شد.

شهردار بندرماهشهر گفت: این پروژه بزرگ و مجلل تجاری تفریحی از طریق مشارکت شهرداری و بخش خصوصی (پیشکسوتان پرسپولیس)، با اعتبار اولیه ۲۷۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۴۷هزار و۸۰۰مترمربع احداث خواهد شد.

نظارات افزود: این پروژه دارای فضا‌های گسترده فرهنگی، موزه، پردیس سینمایی منحصر به فرد، مجموعه رستوران، هایپر و بزرگترین فود کورت روف گاردن در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: در بخشی از این مجتمع بازارچه خطی با معماری اصیل ایرانی خلیجی جهت عرضه متمرکز طلا، جواهرات، سنگ‌های قیمتی و فعالیت‌های مشابه طراحی شده است.

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: بخش ورزشی این مجتمع دارای استخر سرپوشیده به همراه سونا، جکوزی، اسپا، آب درمانی و مجهزترین سالن بدنسازی میباشد.

نظارات افزود: به هنگام بهره برداری از تمامی قسمت‌های این مجتمع، حدودا برای ۲هزار و ۷۰۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی گفت: در این مجتمع پارکینگ طبقاتی به مساحت ۷۲۰۰مترمربع، فضای سبز و فضاسازی‌های بیرونی، آسانسور، پله‌های برقی، برترین سیستم‌های تهویه و هواساز استفاده خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت:در قرارداد اولیه حدودا ۱۰ماه به سرمایه گذار فرصت داده شد تا طرح‌ها و نقشه‌های لازم را به شهرداری تحویل دهد؛ اما شهرداری به دلیل گستردگی و حساسیتی که وجود داشت، چندین بار طرح‌های ارائه شده را به دلیل اصلاح برخی ساختار‌ها عودت داد، همین امر باعث شد شروع پروژه اندکی با تاخیر مواجه شود.
 
 
 
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری عصر جنوب، تاریخ انتشار: 6 آبان 1399، کدخبر: 46519، www.asrejonoob.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
دمشون گرم مگر این ها به فکر جنوب کشور بیفتن و بخوان به نفع مردم کاری بکنن اکثر جنوبی ها پرسپولیسی ان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
این مجتمع تفریحی مهم تر بود یا هزار تا مشکل دیگه که خوزستان عزیز داره؟ ای کاش تو هزینه هاشون اهم و فی الاهم میکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین