پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
یکی از متقاضیان مسکن مهر بلکو در شهر یاسوج با انتقاد از مسئولین اجرایی در زمینه تکمیل این مسکن‌ها گفت: به مسئولین به وعده‌های خود نیز بها نمی‌دهند.
  شعار سال:در چند روز گذشته خبری روی سایت این پایگاه خبری قرار گرفت مبنی بر اینکه زیرساختهای لازم در مسکن مهر های بلکو وجود ندارد. که خبر این موضوع اینجا آمده است.
 
یکی از شهروندان ساکن در این مجتمع مسکونی در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص مشکلات این مجتمع گفت: بعد از 8 الی 9 سال به ما گفتند که باید خودتان ساختمان را تکمیل کنید در حالی که  تعهد داده بودند که مسکن ها را به صورت تکمیل تحویل ما دهند، بعد از چند سال اعلام کردند مبلغ 40 میلیون  تومان به شما پرداخت می کنیم، و خودتان مسکن ها را تکمیل کنید و بعد از چند روز این مبلغ فعلی را تکذیب و گفتند مبلغ 32 میلیون تومان پرداخت می شود.
 
وی افزود:  دو هفته پیش اعلام شدکه آمادگی دارند این مبلغ را پرداخت کنند، وقتی برای دریافت 40 میلیون تومان مراجعه کردیم گفتند 32 میلیون تومان بیشتر نمی توانیم پرداخت کنیم، ما نیز قبول نکردیم.

این شهروندان یاسوجی در ادامه افزود: به ما تعهد کتبی دادند که خانه هایمان را در اسفند 98 به ما تحول دهند، و گفتند که اگر مسکن ها تا این تاریخ  آماده نشد به ما کرایه خاه می دهند که بتوانیم جایی برای تا اتمام خانه ها اجاره کنیم، اما به هیچ کدام از تعهدات شان عمل نکردند.
 
این شهروند یاسوجی افزود: از شما به عنوان رسانه ای که پیگیر رفع مشکلات مردم هستید خواهشمندیم که دوباره این موضع را پیگیری کنید تا در رفع مشکل ما مثمر ثمر باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی  صبح زاگرس، تاریخ انتشار:  22  آبان  1399  ، کدخبر: 165917 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
جاب تاسف داره برای اقای وزیر راه قبلی که اینهمه مردم رو برای مسکن مهر معططل کرد اخرشهم هیچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
استاندار اگرمیخواست به داد مردم برسه باید زودتر از این ها دست مردم رو میگرفت نه اینکه بذاره الان که دادشون در اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین