پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان منعقد شد.
شعار سال: تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان، روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ با حضور مجید صفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد و عیسی کریمی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان به امضا رسید.

مجید صفایی در جلسه با بیان اینکه بیمه یکی از مشکلات اساسی هنرمندان صنایع‌دستی در استان بوده است گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی در روستاها، مناطق عشایری و شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد، تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از ادارات و مراجعه به کارگزاری‌های صندوق برای دریافت عضویت و بهره‌مندی از مزایای بیمه شغلی اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: صنعتگران صنایع‌دستی شاغل در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر، دارندگان پروانه مشاغل خانگی در روستاها، دارندگان کارت شناسایی فعال و آن دسته از هنرمندانی که پروانه تولید نداشته و با داشتن کارت شناسایی به فعالیت و تولید هنری میپردازند مشمول این توافقنامه هستند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۳۰هزار هنرمند صنایع‌دستی بوده که حدود ۱۶هزار نفر از آن‌ها به صورت فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی مشغول به فعالیت هستند. ​
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا،تاریخ انتشار:26آبان1399،کدخبر:996799،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
شاید این دو ارگان بتونن با این سطح از همکاری ها به جاهای خوبی دست پیدا کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ميراث فرهنگي در ايران تونسته جوابگوي اين حجم از انتظارات مردم باشه؟ به نظر من خير
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
من فكر ميكردم ميراث فرهنگي ايران نه وزارت خونه نه اداره كل! خيالم راحت تر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
انشالله در بقیه شهرها و روستا ها حمایت از مشاغل خانگی و هنرمندان رونق بگیره و تحت پوشش بیمه باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین