پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
بخشدار دهدز گفت: ۶ عامل توزیع در منطقه دنباله رود دهدز زیر نظر تعاونی مربوطه فعالیت می‌کنند ضمن اینکه ۲ تانکر پیمانکار توزیع نفت نیز کار نفت رسانی به عاملان کل شهرستان را بر عهده دارند.

شعار سال: مجید رحمانی سه‌شنبه اظهار داشت: برای ساماندهی توزیع نفت در روستاهای کشور سامانه ای راه اندازی شده است و روستاییان باید در آن ثبت نام کنند تا سهمیه نفت آنها مشخص شود.

وی افزود: با اطلاع رسانی انجام شده درصد بالایی از روستاییان بخش دهدز در این سامانه ثبت نام کردند و سهمیه سوخت آنها  نیز مشخص شده‌است.

بخشدار دهدز گفت: ۶ عامل توزیع در منطقه دنباله رود دهدز زیر نظر تعاونی مربوطه فعالیت می‌کنند ضمن اینکه ۲ تانکر پیمانکار توزیع نفت نیز کار نفت رسانی به عاملان کل شهرستان را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: در هر نوبت ۱۸ هزار لیتر نفت سفید تحویل عوامل توزیع می شود تا بین روستاییان منطقه توزیع گردد لذا با توجه به مشخص بودن میزان سهمیه سوخت هر خانوار هیچ‌گونه دخل و تصرفی در سهمیه آنها صورت نمی گیرد.

رحمانی در رابطه با تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر  تشکیل صف سوخت در روستاهای سادات حسینی این بخش اظهار داشت: اهالی منطقه برای دریافت سهمیه سوخت بشکه‌های خود را در صف قرار می‌دهند تا نفت مورد نیاز خود را به نوبت دریافت کنند و هیچ مشکل و کمبودی در زمینه تامین سوخت مورد نیاز روستاییان این منطقه وجود ندارد.

بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع است، این بخش در قسمت کوهستانی خوزستان قرار گرفته است و با مساحت تقریبی یک هزار و ۳۲۱ کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر است که در سه دهستان دهدز، دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از ۱۰۳ روستا زندگی می‌کنند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: -، irna.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
برای چی باید هنوز در یک روستا به نفت برای گرمایش خودشون نیاز داشته باشن؟ جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
همیشه کمبود نداریم اما یه سری مشکل کوچیک داریم که مردم رو فلج می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین