پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
ساخت مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری سبزوار در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار آغاز شد که باید در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری می رسید.
شعارسال: رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: در تشکیلات سازمانی تعداد نیروهای این اداره ۴۲ نفر پیش بینی شده که هم اکنون سه نیروی رسمی در این اداره مشغول کار هستند.

مجید نصرا...زاده در گفت گو با خبرنگاران با بیان اینکه به رغم کمبود نیرو با همکاری ورزشکاران و مسئولان هیات های ورزشی، اداره ورزش و جوانان این شهرستان سال گذشته در زمینه فعالیت های ورزشی رتبه نخست استان را کسب نمود .

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۱ عنوان برنامه ورزشی در مناسب های مختلف توسط هیات های ورزشی و ورزشکاران این شهرستان اجرا شده است تصریح کرد : سرانه فضای ورزشی در این شهرستان هم اکنون به هفت دهم متر رسیده که باید ۱،۵ متر باشد.

وی ادامه داد : ساخت مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری سبزوار در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار آغاز شد که باید در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری می رسید.

نصرا... زادههمچنین با بیان اینکه با حمایت تعدادی از سوارکاران، هیات سوارکاری و اسب دوانی سبزوار نیز ایجاد شده است یادآورشد : هم اکنون سه باشگاه ورزشی در این زمینه فعالیت دارند و پیست موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان نیز با حمایت اعضای این هیات در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و هزینه ۶۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر اماکن ورزشی تحت نظارت این اداره شامل ۶ سالن سرپوشیده، ۲ مجموعه ورزشی شهیدان مظهری و حقانی و ۵۸ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی میباشد و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده اند که در حوزه ورزش های حرفه ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز از راه اندازی انجمن ورزش های هوایی در این شهرستان با ۲ رشته پاراگلایدر و پرواز با چتر خبر داد و خاطر نشان کرد : علی رغم اینکه ساخت مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری سبزوار در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار آغاز شد و باید در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری می رسید، متاسفانه به دلیل کمبود و اختصاص اندک اعتبارات پس از گذشت ۱۱ سال این طرح همچنان تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اداره ورزش و جوانان سبزوار تنها بهره بردار این طرح است و در زمینه اجرا و تامین اعتبار آن نقشی ندارد.

وی ضمن درخواست از نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولام محلی و استانی نسبت به پیگیری و اختصاص اعتبار به جهت تکمیل این پروژه بر توجه به ورزش این شهرستان تاکید نمود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری سلام سربدار، تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهریور 1395، کدخبر: 12006، www.salamsarbedar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین