پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌های جدید درون شهری قم گران قیمت هستند، گفت: این اتوبوس‌ها برای مسیر‌های برون شهری مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.
شعار سال: عباس ذاکریان امروز در یک‌صد و شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شورا اظهار داشت: لایحه تعیین نرخ اتوبوس‌های دربستی خارج شهر جهت نقل‌وانتقال کارگران و نیرو‌های کار به شهرک‌های صنعتی بعد از ارزیابی‌های زیاد در سازمان به شورا ارائه‌شده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در این زمینه نرخ‌گذاری ۱۵۰ هزار تومان برای هر دربستی تعیین‌شده است، در این خصوص شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بازدید مسئولان و مقام‌های استانی از شهرک‌های صنعتی محمودآباد و شکوهیه درخواست خود را ارائه داده‌اند.
وی بیان کرد: در این درخواست، آن‌ها از سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری خواسته‌اند در جهت استقرار اتوبوس از میدان امام خمینی (ره) تا شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود‌آباد اقداماتی انجام شود.

ذاکریان عنوان کرد: اعلام کمترین نرخ موردپذیرش قرار نگرفت و تعرفه دربستی را ارائه داده‌ایم، به دلیل اینکه قرار دادن اتوبوس‌های گران‌قیمت شهرداری در این مسیر‌ها به‌واسطه وضعیت نامناسب راه دسترسی، عقلانی نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم توان خرید، اتوبوس‌های جدید در ارائه خدمات برون‌شهری قم و در مسیر شهرک‌های صنعتی مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری از طریق انعقاد قرارداد به‌صورت دربستی اقدام می‌کند و این فرآیند توسط اتوبوس‌های سند آزاد قابل انجام است و همه برنامه‌ها را جهت سامان‌دهی این اتوبوس‌ها در قالب یک شرکت خصوصی به شورای شهر ارائه داده‌ایم.
ذاکریان گفت: تمامی اتوبوس‌های سند آزاد متعلق به بخش خصوصی فقط با مجوز شهرداری فعالیت می‌کنند ازاین‌رو برای تردد در مسیر یادشده نیز منتظر تعیین نرخ از طرف شهرداری صورت می‌گیرد.
گفتنی است به دلیل وجود برخی از ابهامات، لایحه تعیین نرخ اتوبوس‌های دربستی خارج شهر جهت نقل‌وانتقال کارگران و نیرو‌های کار به شهرک‌های صنعتی به کمیسیون ارجاع داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۳۹۵۷۲۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
چرا از این اتوبوس ها در حمل و نقل شهری استفاده نمیشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
نه ديگه براي چي بايد استفاده بشه؟ مردم قم كه انتظاري از شماها ندارن! واقعا دمتون گرم كه چشم پوشي مي كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
براي چي نبايد اتوبوس هاي نو و كارنكرده رو در اين مسير قرار بدن؟ مردم حق دارن بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اميدوار بوديم كه با نو شدن اين خطوط نقليه مردم سوار اتوبوس هاي نو ميشن كه زهي خيال باطل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین