پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
نایب رئیس شورای شهر مشهد در بازدید از پروژه احداث رودپارک گفت: عمده دسترسی‌های شهروندان به پروژه رودپارک از بلوار معلم تعریف شده و هیچ دسترسی از حاشیه بزرگراه امام‌علی (ع) وجود نخواهد داشت تا خللی در ترافیک این بزرگراه ایجاد نشود.
شعار سال: حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از پروژه احداث رودپارک، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری مشهد این بود که کال چهل‌بازه را از وضعیت نامناسب قبل خارج کنیم و بتوان گامی در جهت ساماندهی آن برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از تاکیدات شورای پنجم به شهرداری مشهد، توسعه فضای سبز در اطراف کال چهل‌بازه بوده است، گفت: برهمین اساس عملیات عمرانی احداث پروژه رودپارک آغاز شد و درحال حاضر عملیات خاکبرداری و کف‌سازی بخش‌هایی از پروژه درحال انجام است.

موحدی‌زاده از پیش‌بینی ۴۵۰ جای پارک در این پروژه خبرداد و افزود: عمده دسترسی‌های شهروندان به پروژه از بلوار معلم تعریف شده و هیچ دسترسی از حاشیه بزرگراه امام‌علی (ع) وجود نخواهد داشت تا خللی در ترافیک این بزرگراه ایجاد نشود.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه کال چهل‌بازه رودخانه فصلی است که ۳ ماه از سال در آن آب جریان دارد، تصریح کرد: به منظور تامین آب مورد نیاز پروژه برای دیگر ماه‌های سال نیز راه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که یکی از آن‌ها انشعاب ورودی از مسیر جداسازی آب شرب از آب خام میدان نمایشگاه است؛ همچنین براساس توافق به‌عمل آمده با سازمان آب‌وفاضلاب، در قبال چاه‌های آب شربی که در مکان‌های دیگر توسط شهرداری در اختیار این مجموعه قرار گرفته، مجوز حفر چاه دریافت شود.

موحدی‌زاده در پایان با اشاره به پیش‌بینی ۷ دریاچه در مسیر ۵.۵ کیلومتری پروژه، گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه، چشم‌انداز فرح‌بخش و فضای بانشاطی برای مردم مشهد و زائران و گردشگران ایجاد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شورای اسلامی شهر مشهد، تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:  ۱۱۴۲۵۸۹۹۷۸، shora.mashhad.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
مشهد باید در زمینه حاشیه نشینی فعالیت های رو به رشد تر و بهتری داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
این اقای موحدی زاده هم مردم رو گیر اورده ها معلوم نیست اصلا فازش چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین