پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
ریاست ورزش و جوانان بجستان : دوسال پیش مدیر کل قول یک ماشین چمن زن داد ولی هنوز محقق نشده ، سالانه 10 میلیون ریال هزینه چمن زن پرداخت می کنیم.
شعارسال: محمد سلمانیان ریاست اداره ورزش و جوانان بجستان در گفتگو با خبرنگار بجستان نیوز اظهار داشت: هفته گذشته برای تسریع در روند ساخت استخر تربیت بدنی بجستان عازم مشهد شدیم برای دیدار با کورش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و با حضور مهندس بنایی نماینده منتخب مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی که هر دو این بزرگوار تاکید بر این داشتن که باید استخر حداکثر تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی با توجه به قول 650 میلیون تومانی استاندار افزود: از مبلغی که استاندار قول داد برای ساخت استخر 330 میلیون تومان وصول شده و آماده پرداخت به مجریان طرح است.

سلمانیان با اشاره به نیازها و کمبود های ورزشی شهرستان تصریح کرد: رایزنی هایی با مدیر کل صورت گرفت، از جمله حمایت مالی از هیئات ورزشی، تجهیزات ورزشی، ورزش بانوان‌ و ورزش روستایی که مورد تبادل نظر قرار گرفت و مدیر کل قول مساعد داده است.

ریاست ورزش و جوانان این گونه از ادامه سفر مشهد گفت: برای حل مشکل فوتبال شهرستان به دیدار دکتر اکبری رئیس هئیت فوتبال استان خراسان رضوی رفتیم و مشکلات را تشریح کردیم و برای بهتر در جریان قرار گرفتن اوضاع منطقه درخواستی دال برحضور مسئولین فوتبالی استان را برای بازدید از شهرستان داشتیم.

سلمانیان اذعان کرد: مذاکراتی با محسن قهرمانی رئیس جدید کمیته داوران خراسان رضوی جهت اخذ مجوز برگذاری کلاس داوری پایه وارتقاء در بجستان و استفاده بیشتر از داوران بجستانی در مسابقات لیگ استان را خواستارشدیم.

ریاست ورزش و جوانان بجستان مشکلات ورزش شهرستان را این گونه تشریح کرد: دوسال پیش مدیر کل قول یک ماشین چمن زن داد ولی هنوز محقق نشده و ما سالانه 10 میلیون ریال هزینه چمن زدن زمین پرداخت می کنیم آن هم با هزار مشکل موجود.

وی افزود: نگهداری زمین فوتبال ضمن هزینه سنگین آن نیاز به نیروی انسانی دارد که ما در هردو این موارد با مشکلی جدی روبرو هستیم، که این خود نیاز به توجه مسئولین استانی را دارد.

سلمانیان با اشاره به ورزش و نقش آن در کلیه ادارت گفت: اکثر ادارات بجستان کمتر توجهی به بحث ورزش و اداره ورزش و جوانان دارند و باید توجه بیشتری داشته باشند تا روند سلامت و ورزش این شهرستان بهبود پیدا کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1395، کدخبر: 707637، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
United Arab Emirates
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
اپیدمی وعده و کلنگ زنی در ایران بی سابقست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین