پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در برخی شهرهای استان نیازمند شهرک های معدنی هستیم و ایجاد و تصویب منطقه ویژه اقتصادی در حوزه خواف به تنهایی کفایت نمی کند.
شعارسال: محمد مهدی مروج الشریعه ظهر دوشنبه در چهاردهمین اجلاس هیئت عمومی عادی سالانه نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه اقتصاد زمین بر دو بال سنگین زمین شناسی و مهندسی معدن استوار است، اظهار کرد: مهندسین معدن با استفاده از تکنیک، فناوری زمین شناسان کمک می کنند.

وی افزود: رسالت کاری حوزه معدن و زمین‌شناسی بسیار سنگین است و کار یکی مکمل فعالیت دیگری است در غیر اینصورت هیچ فعالیتی در هر دو زمینه به سرانجام نمی رسد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بازنگری در قانون معادن ایران و بازنگری در چگونگی ایجاد یک وحدت رویه در بخش منابع طبیعی ضروری است تا فعالیت های معدنی با ضوابط و استانداردهای لازم پیشرفت کنند.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه وحدت رویه یکی از مهمترین مواردی است که نظام مهندسی معدن به آن نیاز دارد، افزود: برای رونق اقتصادی باید معادن و فعالیت های معدنی توسعه یابند.

وی با اشاره به اینکه حوزه زیر ساخت‌های بخش معدن بسیار ضعیف است، خاطر نشان کرد: در برخی شهرهای استان نیازمند شهرک های معدنی هستیم و ایجاد و تصویب منطقه ویژه اقتصادی در حوزه خواف به تنهایی کفایت نمی کند و باید به آن جامعیت ببخشیم.

مروج الشریعه اظهار کرد: این مناطق ویژه اقتصادی، منحصر به رشته های شغلی خاص است که باید امتیازات بیشتری برای این شهرک‌های معدنی در نظر گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مرداد 1395، کدخبر: 23866 ، www.khim.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
United Arab Emirates
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
مناطق ویژه اقتصادی شرایطی دارد که ابتدا باید فراهم شود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین