پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
وعده رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی در خواف :دفتر حفاظت محیط زیست سازمان به زودی راه اندازی خواهد شد.
شعارسال: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، راضیه علیرضایی درنشستی درخواف اعلام کرد به همین زودی شاهد افتتاح و راه اندازی دفتر محیط زیست سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی خواهیم بود .

مسئول حفاظت محیط زیست خواف دراین باره اظهار داشت: با حضور مشاور استاندار ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی ،معادن و صنایع وابسته به آن در حوزه استحفاظی شهرستان خواف، مورد بازدید ، پایش و بررسی قرار گرفت.

عباس طاهریان افزود: در پی این بازدید میدانی، از چندین طرح در حال اجرا از جمله طرح های گندله و کنسانتره شرکت های فولاد خراسان ، احیاء سپاهان ، مجتمع سنگ آهن سنگان بازدید بعمل آمد و پس از آن جلسه ای به منظور بررسی مسائل مختلف از جمله مباحث محیط زیستی در محل دفتر مدیر مجتمع سنگ آهن تشکیل شد .

وی در ادامه گفت : در حاشیه این بازدید طی نشستی تخصصی با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ،از فعالیت های محیط زیستی صورت گرفته تقدیر به عمل آمد و اذعان شد با توجه به اهمیت مسائل محیط زیستی کلیه معادن ملزم به ارائه طرح محیط زیستی شده اند و شرکت هایی که از این مهم سرباز زده باشند قطعاً با برخورد این سازمان مواجه خواهندشد و حتی می تواند منجر به ابطال پروانه بهره برداری آن ها گردد .

همچنین طاهریان گفت : این جلسه خبر جالبی نیز به همراه داشت و آن هم وعده راه اندازی دفتر محیط زیست سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی جهت بررسی مسائل مربوطه بود .

علیرضایی با اشاره به اهمیت رعایت موضوعات محیط زیستی از سوی کلیه صنایع و معادن افزود : در حال حاضر ارتباط بسیار نزدیک و صمیمانه ای با اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برقرار شده و امیدواریم برآیند این ارتباط منجر به نتایج مشترک 2 دستگاه اجرایی گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری سازمان حفاظت محیط زیست، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 363015، www.fars.doe.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین