پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قم، بیمارستان کامکار از روند بستری بیمار کرونایی خارج شد.
شعار سال: در جلسه ستاد کرونای قم مقرر شد: بیمارستان کامکار قم فعلا بستری جدید کرونایی نداشته باشد و بعد از ۳۱۱ روز کم کم به حالت عادی بازگردد.

از این پس، اگر بیماری مبتلا به کرونا نیاز به بستری داشت به بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراجعه کند و البته تمامی بیمارستان ها، بیمار کرونایی پذیرش می کنند.

دکتر محمدرضا قدیر همچنین در گزارشی از آخرین وضعیت مبتلایان به کووید ۱۹ در قم طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به پنجم دی ماه بیان کرد: در این مدت، ۲۸ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش و ۲۳ مورد جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شدند.

او افزود: ۲۰ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۱۴۸ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۲۸ نفر آنها وخیم است همچنین ۲ نفر کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 5 دی 1399، کد خبر: 1067882،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
وقتی اوضاع قم در زمینه کرونا افتضاح هست باید همه دست به دست هم بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین