پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۶۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
شهردار شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر استان خوزستان می‌گوید صبح امروز به همراه کارکنان شهرداری این شهر با حفر خندق و دیواره‌های خاکی، اقدام به بستن راه‌های منتهی به دکل‌های نفتی کرده است.

شعار سال: مهدی خالدی گفته است؛ این اقدام او پس از بی نتیجه ماندن سه سال مکاتبه و مذاکره با مسئولین‌ شرکت بهره برداری مارون و نفت و گاز آغاجاری صورت گرفته است.
 
شهرداری شهر مشراگه ادامه می‌دهد: دکل‌های نفتی در خیابان‌های این شهر در حال حفر‌ چاه‌های نفت هستند و برخی دکل‌ها به فاصله ۵۰ متری منازل مسکونی، مدرسه و یا ساختمان شهرداری احداث شده‌اند.
 
او می‌گوید دکل‌های حفاری نفت متعلق به شرکت ملی حفاری هستند که نفت استخراج شده را به مناطق نفت‌خیز‌ جنوب تحویل می‌دهد.
 
خالدی‌ با اشاره به جلسه اخیر خود که با حضور استاندار خوزستان و مدیران‌ شرکت‌های نفتی برگزاری شده اضافه می‌کند: شرکت نفت و گاز مارون و بهره برداری آغاجاری حاضر به پرداخت عوارض که حق شهرداری این شهر است نشده‌اند.
 
شهردار مشراگه با گلایه از شرکت‌های نفتی می‌گوید در جریان سیل‌ و آبگرفتگی‌های اخیر، علیرغم‌ آنکه ماشین‌آلات شرکت‌های نفتی در محدوده شهری قرار داشتند، اما آنها حاضر به کمک به مردم شهر نشدند.
 
او در ادامه به خبرنگار عصرجنوب می‌گوید‌: صبح امروز به همراه کارکنان شهرداری ابتدا به دکل حفاری نفت که در جوار یک مدرسه بود رفتیم و با حفر خندق مسیر منتهی به آن را مسدود کردیم و سپس راه ارتباطی چاه دوم که همجوار ساختمان شهرداری مشراگه است را با دیواره‌های خاکی سد کردیم و اعلام کردیم اجازه ورود و خروج و فعالیت به هیچ‌کدام از تاسیسات نفتی در محدوده شهری را نخواهیم داد.
 
مهدی خالدی با اشاره به تهدیدهای صورت گرفته از سوی مدیران شرکت‌ نفت تاکید می‌کند تا زمان‌ پرداخت حق مردم این شهر محروم از سوی شرکت‌های نفتی به هیچ وجه اجازه فعالیت به چهار چاه و دکل‌های حفاری نفت، پمپ سایت و کارگاه‌های نفتی را نخواهیم داد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری عصر جنوب  ، تاریخ انتشار:  14 دی  1399  ، کدخبر: 47047،www.asrejonoob.ir
 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
این شهرداری ها از جون توسعه و توانمندی روستا ها و شهر ها چی میخوان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اين شهرداري ها هيچ خيري بلد نيستن شر هم نميتونن نرسونن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
شهرداري ها هم دارن كم كم اين موضوع رو با خودشون حل ميكنن كه نبايد ستم كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
همين كم مونده بود كه شهرداري روي سيم متصل به اقتصاد كشور هم پا بذارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین