پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
اعضای پروژه مسکن مهر کارگران خرمشهر می‌گویند: علیرغم وعده‌ها برای تحویل واحد‌ها هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

شعار سال: اعضای پروژه مسکن مهر در خرمشهر که غالبا کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی هستند، در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظار طولانی برای «خانه‌دار شدن» انتقاد کردند.
 
به گفته‌ی آن‌ها، در حالی که مسئولان استانی مرتب وعده تحویل خانه‌های مسکن مهر کارگری و افراد مستضعف را می‌دهند، پیمانکار مربوطه بعد از گذشت سال‌ها هنوز واحد‌ها را کامل نکرده و انجام پروژه را به  اغما برده است.
 
کارگران متقاضی مسکن مهر خرمشهر می‌گویند: مسئولان در پاسخ به متقاضیان پاسخ قانع کننده‌ای نمی‌دهند به همین دلیل مکرر به اداره راه و شهرسازی خرمشهر مراجعه می‌کنیم و آن‌ها نیز آماده نشدن زیرساخت‌ها را دلیل اصلی واگذار نشدن واحدها اعلام می‌کنند درحالیکه بیش از ده سال از آغاز ساخت این واحدها می‌گذرد.
 
به گفته کارگران؛ اکثرا در شرایط سختی در مسکن‌های استیجاری و فرسوده زندگی می‌کنیم و عاجزانه از مسئولان به ویژه فرمانداری، شهرداری، راه و شهرسازی و دیگر دست‌اندرکاران مسکن می‌خواهیم موضوع واگذاری واحدهای مسکن مهر را به صورت جدی پیگیری کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  30 دی  1399  ، کدخبر: 1026140، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین