پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روند بستری بیماران در جنوب غرب خوزستان را افزایشی دانست و گفت: تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ در بیمارستان طالقانی آبادان نسبت به چهار هفته قبل پنج برابر شده است.
شعار سال: قاسم جان‌بابایی اظهار داشت:روند ابتلا و مراجعه بیماران به کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان رو به افزایش و ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان در حال تکمیل است.

وی افزود:با هماهنگی انجام شده در صورت نیاز از بیمارستان‌های نفت (امام خمینی) و تامین اجتماعی (۱۷ شهریور) آبادان برای بستری بیماران جدید استفاده خواهد شد. جان‌بابایی افزود:بر اساس گزارش همکاران پزشک میزان بدحالی مراجعه کننده به بیمارستان و شدت بروز علائم بیماری در افراد مراجعه کننده بیشتر است، ولی خوشبختانه تجربه همکاران پزشک نیز بالاتر رفته است.

وی گفت: ظرفیت بستری بیماران کووید ۱۹ در استان خوزستان وجود دارد، ولی این ظرفیت محدود است و در صورت تکمیل شدن مشکلاتی را درپی خواهد داشت.
 
افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اهواز

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: به طور خاص در شهرستان اهواز به دلیل اینکه از مناطق حاشیه نشین و سایر شهرستان‌ها مراجعه زیاد و تعداد مبتلایان نیز افزایش یافته، ممکن است در صورت ادامه این روند با مشکل روبه‌رو شود. وی خودمراقبتی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست‌ها را بهترین راه برای مقابه با ویروس کرونا دانست و اظهار داشت:مردم از نشست‌های خانوادگی و حضور در تجمعات خودداری کنند.

بیمارستان طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است. کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارایه می‌کنند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۳۴۹۱۵، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین