پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
: اخبار و روایت‌هایی از بروز و ظهور کرونای ایرانی در کنار کرونای چینی، کرونای انگلیسی، کرونای آمریکایی، کرونای افریقایی و ..، به گوش می‌رسد. وزیر بهداشت در پاسخ به این مسئله معتقد است که هنوز جهش داخلی قابل توجه که آن را به عنوان جهش ملی اعلام کنیم نداریم، اما هر لحظه ممکن است در گوشه‌ای از کشور دچار جهش جدید ویروس شویم.
شعار سال: سعید نمکی، در حاشیه برنامه واکسیناسیون سالمندان در آسایشگاه کهریزک، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود مواردی از کرونای ایرانی در کشور مشاهده شده است، گفت: هنوز جهش داخلی قابل توجه که آن را به عنوان جهش ملی اعلام کنیم نداریم، اما هر لحظه ممکن است در گوشه‌ای از کشور دچار جهش جدید ویروس شویم.

وی درباره آخرین وضع بیماری کووید ۱۹ در کشور، افزود: همکاران ما بر اوضاع به صورت کامل مسلط هستند و تعداد آزمایش‌ها را افزایش دادیم به طور نمونه در استان خوزستان ۱۲۵۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ انجام شده این در حالی است که قبلاً در کل کشور روزانه ۲۵۰۰۰ آزمایش تشخیص کووید انجام می‌شد.

نمکی با بیان اینکه هم اکنون از مرز روزانه ۱۰۰ هزار آزمایش کووید عبور کردیم، ادامه داد: خانه به خانه به دنبال موارد ابتلاء می‌گردیم و اگر مردم کمک کنند و پروتکل‌ها رعایت شود، همکاران ما کنترل اوضاع را در دست دارند و نگرانی عمده‌ای در این حوزه نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۹۹، کد خبر: ۵۱۵۶۳۵۳، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
امید داریم که این کرونا واقعا جهان رو در بر نگیره و اصلا به وجود نیاد که دلواپسان سلبریتی داخلی خودمون رو می بلعن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین