پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
به مناسبت ایام دهه فجر یک اصله درخت، بنام اولین بانوی شهیده مدافع سلامت بی بی رحیمه یلقی در محوطه مرکز بهداشت آق قلا کاشته شد.
شعار سال: در اولین روز از ایام الله دهه فجر، با حضور دکتر اوزونی دوجی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان، سفیر سلامت و جمعی از کارکنان مرکز بهداشت، یک اصله درخت، بنام اولین بانوی شهیده مدافع سلامت بی بی رحیمه یلقی در محوطه مرکز بهداشت آق قلا کاشته شد.
 
کرامت عزیززاده که به عنوان دوچرخه سوار سفیر سلامت در این مراسم حضور داشت، هدف از این اقدام را حمایت، تجلیل و قدردانی از مدافعان سلامت که با ایثار جان خود برای نجات انسان‌ها در مقابل ویروس کرونا ایستاده اند، اعلام نمود.
 
شهیده بی بی رحیمه یلقی بهورز متعهد شبکه بهداشت آق قلا بود که در چند وقت اخیر در راه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران و با علائم تنفسی حاد پس از مدتی بیماری، ۲۵ آذر ماه سال جاری شهید شد.
 
 
 
درختکاری بیاد اولین شهیده مدافع سلامت در آق قلا
 
درختکاری بیاد اولین شهیده مدافع سلامت در آق قلا
 
 
درختکاری بیاد اولین شهیده مدافع سلامت در آق قلا
 
درختکاری بیاد اولین شهیده مدافع سلامت در آق قلا
 

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۴۹۰۴، www.centlib.goums.ac.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین