پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی در آستانه سال جدید از چند نرخی بودن قیمت‌ها در بازار، نظارت‌های ناکافی و عدم پاسخگویی سامانه‌های دریافت شکایات مطالبی را بیان کردند.
شعار سال: در روزهای منتهی به پایان سال خانواده ها مراجعات بیشتری جهت تامین کالاهای اساسی در سطح بازار دارند، در این راستا با حضور در سطح شهر یاسوج نسبت به خواسته ها و انتظارت شهروندان از مسئولان در خصوص بازار گزارشی تهیه شد که مشرح آن در زیر آمده است:
یک شهروند یاسوجی با گلایه از چندنرخی ها بودن قیمت اجناس در سطح بازار گفت: بنده تا اکنون حضور مسئولان نظارتی را مشاهده نکره ام و اگر نظارتی باشد باید توسط مسئولان تداوم داشته باشد تا شاهد کنترل بازار باشیم.

وی به قیمت بالای روغن در سطح بازار اشاره داشت و ادامه داد: قیمت روغن برای مردم و تامین نیاز آنها مناسب نیست زیرا توسط برخی کسبه بیان می شود چون از بازار آزاد روغن تهیه شده است، قیمت ها زیاد است.

شهروندی دیگر به حضور در بازار و خرید اقلام مختلف اشاره داشت و گفت: نوسان قیمت، قیمت بالا، نظارت ناکافی، از مشکلات بازار است.

وی با بیان اینکه قیمت ها نسبت به روز قبل روند افزایشی دارد، گفت: مسئولان باید به صورت نامحسوس و سرزده در بازار حضور پیدا کنند و با تخلفات آشکار مبارزه کنند.

یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: قیمت ها نسبت به توان خرید مردم نامناسب است و هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، در همین راستا معیشت و شرایط اقتصادی نامناسب بوده که اگر شاهد کاهش قیمت در برخی کالا ها نباشیم این روند تدوام دارد.

وی به خرید بیشتر مردم در ایام منتهی به عید اشاره کرد و گفت: مسئولان نظارتی لازم است در این ایام بیشتر در سطح بازار حضور داشته باشند، در این راستا اگر بخواهم گزارش تخلفات را اعلام کنیم، سامانه های دریافت شکایت یا پاسخگو نیست یا اشغال است.

در پایان شهروند دیگری به تامین کالاهای اساسی توسط مسئولان اشاره داشت و گفت: این کالاهای اساسی که بین برخی فروشگاه ها و مغازه ها توزیع می شود به دست مردم نمی رسد و این احتمال وجود دارد خود آنها با قیمت آزاد این محصولات را به فروش برسانند.

این شهروند به صف بندی برای دریافت این کالاها در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: گزارش تخلفات داده می شود اما به صورت موردی مغازه ها بررسی می شود و به محض اینکه چشم نهاد نظارتی دور ماند شاهد تکرار تخلفات هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین