پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: باتوجه به تداوم بیماری کووید ۱۹ در جامعه و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مطابق بخشنامه‌های بانک مرکزی، همانند سال گذشته توزیع اسکناس نو در روز‌های پایانی سال ممنوع شده است.

شعار سال: حمید صفایی نیکو افزود: همه دستگاه های خودپرداز شبکه بانکی در ۳۸ بانک و موسسه مالی – اعتباری خراسان رضوی در ایام نوروز فعال است و سقف پرداختی آنها نیز ۲ میلیون ریال می‌باشد.
 
وی بیان کرد: همه شعب بانکها و موسسات مالی – اعتباری در خراسان رضوی تا پایان روز ۲۸ اسفندماه دایر هستند و فعالیت آنها در روز شنبه هفته آینده منوط به اعلام هیات وزیران است، در ایام نوروز نیز تعداد محدودی از شعب بانکها با اولویت مناطق زائرپذیر خراسان رضوی فعالیت خواهند کرد که فهرست آنها از سوی مدیریت شعب هر بانک اطلاع رسانی می‌شود.
 
دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: شبکه بانکی استان در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال ۷۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات پرداخت کرده است، در حالی که در ۱۱ ماهه سال گذشته کل تسهیلات پرداختی توسط بانکهای استان در بخشهای مختلف ۳۵۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال بود.
 
صفایی نیکو درباره تسهیلات پرداختی مربوط به مشاغل زیان دیده از کرونا اظهار داشت: از ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار مربوط به تسهیلات حمایتی ویژه مشاغل متضرر از کرونا اختصاص یافته به استان تاکنون هشت هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات درخواست به بانکها اعلام شده که از این مبلغ، ۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال معادل ۷۹ درصد پرداخت شده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:  27 اسفند  1399  ، کدخبر: 84268096،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین