پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
محمد نهاوندیان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، با تقدیر و تشکر از این نهاد در حمایت از نیازمندان، افزود:
شعارسال: محمد نهاوندیان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، با تقدیر و تشکر از این نهاد در حمایت از نیازمندان، افزود: ورود کمیته امداد به حوزه اشتغال با ایجاد مجتمع های اقتصادی اقدام موثری است که در حال نهادینه شدن است.

وی بیان کرد: مبلغ یکصد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفر ریاست جمهوری از محل منابع بانکی برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت به کمیته امداد اختصاص داده شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تعداد هشت مجتمع تولیدی و خدماتی از طریق منابع امدادی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی وعده صادق، تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1395 ، کدخبر: 41354، www.vadesadegh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین