پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی انجام شده در چهار سال آینده بیش از ۱۰ هزار شغل در این شهرستان ایجاد می شود.
شعارسال: غلام رضا تاجگردون روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی چهارساله شهرستان گچساران افزود: سیاست جدید دولت حرکت به سمت شبکه سازی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی بیان کرد: توسعه و آبادانی کشور در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مستلزم حمایت از دانشگاه هاست.

تاجگردون با اشاره به این که دانشگاه مبدا تولید علم و اندیشه است بیان کرد: تولید علم بدون فراهم بودن زمینه تجاری سازی آن مفهومی نخواهد داشت.

وی ابراز کرد: سالانه اعتبارات زیادی برای تاسیس و فعالیت شرکت های دانش بنیان در بخشهای مختلف در کشور هزینه می شود که به دلیل نبود این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد ، استان از این هزینه ها محروم است.

تاجگردون با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در رونق تولید و فن آوری های علمی نقش مهمی دارد گفت: هزینه کردن برای این شرکت ها سرمایه گذاری در راستای اشتغال مولد فارغ التحصیلان دانشگاه ها و ممانعت از فرار مغزها وخودکفایی ملی است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید برای رونق شرکت های دانش بنیان به افزایش روحیه پژوهشگری و تولید علم در کشور کمک شایانی می کند.

تاجگردون با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که پارک علم و فن آوری ندارد گفت: وجود پارک علم و فن آوری و شرکت های دانش بنیان در این استان لازم است.

وی از مسئولان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد خواست در زمینه راه اندازی پارک علم و فن آوری در مرکز استان تا پایان امسال اقدام کنند و در غیر این صورت این مرکز علمی در سال آینده در گچساران راه اندازی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 3 مرداد 1395 ، کدخبر: 198282 ، www.boyernews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین