پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وعده خوشحال‌کننده و اثرگذار پیمانکار آزادراه شیراز - اصفهان به مسئولان این استان خبر داد.
شعارسال: پژمان نیک‌اقبالی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های و پیشنهاداتی را به رئیس‌جمهور و هیئت دولت ارائه خواهیم کرد که برای آینده استان گره‌گشا باشد.

وی گفت: استاندار و مسئولان ارشد استانی به دنبال ارائه چنین طرح‌هایی هستند تا بتوان بهره‌ای بزرگ از آن‌ها برد و به تسریع در روند توسعه استان کمک رد.

نیک‌اقبالی با بیان این که از 50 کیلومتری شهر یاسوج در منطقه کاکان طرحی در حال عبور است که باید از مزایای این طرح بزرگ کشوری استفاده کرد، افزود: پروژه آزادراه شیراز به اصفهان پروژه‌ای بزرگ است که مایلیم به این پروژه متصل شویم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کوتاهترین راه برای اتصال استان و مرکز آن شهر یاسوج به آزادراه‌ها، همین مسیر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در محل تنگ براق نقطه‌ای است که می‌توان آزادراه یاسوج را به آزادراه شیراز - اصفهان با ایجاد آزادراهی آنتنی به طول 50 کیلومتر متصل کرد و این‌گونه است که استان به آزادراه‌ها متصل می‌شود.

نیک‌اقبالی به ارتباطی که با پیمانکاران پروژه آزادراه شیراز به اصفهان داشته سخن به میان آورد و گفت: پیمانکاران این پروژه عظیم ملی به ما قول دادند که اگر بانک‌ها حمایت کنند و تسهیلاتی در اختیار آن‌ها قرار دهند حاضرند پروژه آنتنی آزادراه یاسوج به آزادراه شیراز - اصفهان را بدون مشارکت دولت احداث کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جاده منتهی به منطقه کاکان مشخصات بزرگراه را دارد و می‌تواند به آزادراه در این پروژه تبدیل‌ شو؛ ما به عنوان طرحی مهم و اولویت‌دار، این موضوع را در سفر هیئت دولت ارائه خواهیم کرد.

این وعده پیمانکاران آزاد راه شیراز اصفهان در حالی به زعم مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خوشحال کننده است که اخیرا مقامات ارشد استان فارس به شدت از عملکرد این پیمانکاران انتقاد کردند.

سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس و آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز از سرعت پیشرفت پروژه آزاد راه شیراز- اصفهان ابرازی نگرانی کرده و آن را لاک پشتی عنوان کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، تاریخ انتشار: 9 آبان 1394، کدخبر: ۷۸۶۸۹ ، www.shiraze.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین