پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
مجمع نمایندگان استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به‌منظور جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب کارون نشست مشترک برگزار می‌کنند. نشستی که برای بررسی طرح انتقال آب کارون از سرچشمه‌های آن صورت می‌گیرد، طرحی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان، نه منطقی بوده، نه استدلال علمی و کارشناسی دارد و نه در آن به مسائل زیست‌محیطی توجه شده است.
شعار سال: مجمع نمایندگان خوزستان با هدف برگزاری نشست با نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای بررسی و جلوگیری از طرح انتقال آب، اهواز را به مقصد شهرکرد ترک کردند.

از بین نمایندگان حاضر در این سفر می‌توان به نمایندگانی، چون سید کریم حسینی، شبیب جویجری و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک، لفته احمدنژاد نماینده خرمشهر، جلیل مختار نماینده آبادان و علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان، اندیکا، لالی وهفتکل اشاره کرد.

طرح انتقال آب با وجود مخالفت برخی از کارشناسان، مسئولان، نمایندگان و مهم‌تر از همه افکار عمومی مردم استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، با فشار مسئولان و نمایندگان استان‌های مرکز کشور، به‌ویژه اصفهان و شورای عالی آب تصویب و به مناسبت هفته دولت در سال ۱۳۹۰ طرحی به نام طرح بهشت‌آباد توسط وزارت نیرو کلنگ زنی شد.

حالا نمایندگان خوزستان به امید جلوگیری از روند اجرایی این طرح به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند تا ضمن برگزاری نشست با نمایندگان این استان در مجلس، از طرح‌های انتقال آب و تونل بهشت‌آباد، به‌منظور بررسی بیشتر و دقیق‌تر، بازدید کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۵۲۰۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: آب ، خوزستان ، کارون ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین