پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
فرماندار گچساران از مشخص شدن زمین مورد نیاز برای احداث پردیس دانشکده نفت گچساران خبر داد.

شعارسال: عبدالرحیم رحیمی در نشست بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز که با حضور رئیس دانشکده نفت و گاز شهرستان و روسای منابع طبیعی و امور اراضی در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشگاهیان در تحولات جامعه اظهار کرد: تکریم دانشگاه و دانشگاهیان، تکریم جایگاه علم و دانش است و در این راستا از هیچ تلاشی برای رشد علمی شهرستان و حل مشکلات دانشگاه دریغ نخواهم کرد.

فرماندار گچساران وجود دانشکده نفت و گاز را نعمت بزرگی برای این شهرستان دانست و افزود: باید با تلاش و همدلی دانشکده را ارتقا داده و علاوه بر رفع مشکلات موجود اقدامات و پیگیری‌های لازم را برای استقلال این دانشکده انجام داد.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در بحث ارائه زیرساخت‌ها آماده همکاری با دانشگاه است گفت: تاسیس دانشگاه در هر شهر باعث توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن می‌شود که همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات این دانشکده حل شود.

رحیمی تصریح کرد: هر دانشگاهی از زمان آغاز افتتاح با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود اما امیدواریم با صبر و بردباری در آینده‌ای نزدیک مشکلات این دانشکده برطرف شود و قطعا همراهی و همگامی دو سویه می‌تواند مسیر غلبه بر مشکلات را هموار سازد.

فرماندار گچساران با اشاره به آماده کردن زمین مورد نیاز برای پردیس دانشکده عنوان کرد: مقدار زمین مورد نیاز دانشکده مشخص شده است که باید با پیگیری مسؤولان و انجام مراحل قانونی برای محوطه سازی و تکمیل ساختمان در اختیار دانشکده قرار داده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصر دنا، تاریخ انتشار: 26مهر1395، کدخبر: 10520: www.asrdena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین