پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
پس از اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا در خصوص اینکه در ایام نوروز بیش از ۱۵ هزار فرد کرونا مثبت اقدام به سفر رفتن کرده‌اند، مقرر شد علاوه بر جریمه‌های معمول پلاک خودرو‌های متخلف، با بررسی و رهگیری موقعیت جغرافیایی و جابجایی سیمکارت تلفن همراه این افراد، در صورت تغییر حتی یک نوبت شهر محل اقامت افراد مبتلا طی بازه ۱۴ روزه، مبلغ ۳ میلیون تومان بعنوان جریمه، برای افراد مبتلا به کرونا که قوانین قرنطینه را تقض کرده اند لحاظ و در کارپوشه ملی آنان محاسبه شود.

شعار سال: در چند روز گذشته سخنگوی ستاد ملی کرونا  اعلام کرد: این افراد علی رغم آنکه می دانستند بیمار هستند به مسافرت رفتند و قطعا بیماری را به سراسر کشور منتشر کردند. این در حالی است که این افراد را شناسایی کردیم و کد ملی آنها را داریم و این اقدام آنها پایمال کردن حقوق دیگران است.

164577104.jpg

به گفته وی، اخیرا سوش غالب در کشور در حال تبدیل شدن به سوش ویروس جهش یافته انگلیسی است که تعداد افراد بیشتری را مبتلا می کند.
 
رئیسی ادامه داد: اگر اکنون شاهد هستیم که تعداد شهرهای قرمز و نارنجی ما در حال افزایش است، این شروعی برای افزایش بیماران است و من پیش بینی می کنم یک هفته تا ۱۰ روز بعد از تعطیلات عید افزایش شدیدتر بار بیماری را خواهیم داشت و این بر لزوم افزایش مراقبت ها می افزاید.
 
وی که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می کرد، افزود: در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به ۱۱۷ شهر رسیده است و تقریبا ۲.۵ برابر شده است و این درحالی است که تصور می کنم در روزهای آتی شهرهای قرمز و نارنجی بیشتری خواهیم داشت و این موضوع به روزهای آینده و بویژه روز طبیعت بستگی دارد که اگر مردم رعایت نکنند ممکن است این موج شدیدتر شود.
 
حالا و بر اساس اطلاعات رسیده در روز 13 فروردین، مقرر شده علاوه بر جریمه‌های معمول پلاک خودروهای متخلف، با بررسی و رهگیری موقعیت جغرافیایی و جابجایی سیمکارت تلفن همراه این افراد، در صورت تغییر حتی یک نوبت شهر محل اقامت افراد مبتلا طی بازه 14 روزه، مبلغ 3 میلیون تومان بعنوان جریمه، برای افراد مبتلا به کرونا که قوانین قرنطینه را تقض کرده اند لحاظ و در کارپوشه ملی آنان محاسبه شود.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایستنا، تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۴۵۶، www.ictna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بهترين بلايي هست كه ميشه سر اين افراد ناشي و از خدا بي خبر اورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین