پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
مسئول کمیته رسانه کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند ۳۰ شهید شاخص استان در حال ساخت است.

شعارسال: یوسف افشارنیا در چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای این استان گفت: ساخت این مستند در سطح کل استان شروع شده و تا قبل از اجلاسیه به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه نماهنگی با موضوع دفاع مقدس نیز در حال ساخت است، بیان کرد: بخشی از این مستند در استان ساخته شده و مابقی آن نیز مربوط به مناطق جنگی است هم اکنون در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه مصوبات کمیته رسانه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد وظیفه صدا و سیما در پنج روز اجلاسیه است که باید این مراسم به نحو مطلوب پوشش داده شود.

افشارنیا از سازمان ها و ادارات خواست که همه برای بهتر برگزار کردن این اجلاسیه با همت جهادی وارد شوند.

جواد غلامپور مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ساخت ۴۰ آندروید سرداران شهید به اتمام رسیده است، افزود: ۶۰ مورد دیگر نیز در دست ساخت است که تا قبل از برگزاری کنگره ملی ساخته می‌شود. ساخت نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای دفاع مقدس نیز در این کمیته مصوب شده و در حال ساخت است.

وی از تشکیل کانال های خبری و تصویری در شبکه های اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون این کانال‌ها با نام ۱۸۰۰ شهید در تلگرام و اینستاگرام ساخته شده و وصیت‌نامه ها و آثار شهدا در این شبکه‌ها بارگزاری می‌شود.

غلامپور از ساخت سایت ۱۸۰۰shahid.ir خبر داد و گفت: تمامی اخبار مربوط به کنگره شهدا و فعالیت‌های آن و وصیتنامه‌های شهدا در این سایت بارگذاری و بروزرسانی می‌شود.

وی از ساخت ۲۲۰ وبلاگ مربوط به شهدا خبر داد و یادآور شد: این وبلاگ‌ها روزانه بروزرسانی می‌شوند و آثار شهدا نیز در این ویلاگ‌ها منتشر می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حداکثر یک ماه دیگر تا برگزاری کنگره ملی شهدای استان بیشتر نمانده است، افزود: مدیران وعده های عملیاتی در خصوص این کنگره ملی دهند.

وی با بیان اینکه تندیس تعدادی از شهداء برای میادین شهر یاسوج توسط خود سپاه ساخته شده و آماده نصب است، بیان کرد: متاسفانه تنها به شهرداری یاسوج گفته شده که سکوی آن را بسازد اما این کار تاکنون محقق نشده است.

ضمن تشکر از مدیرانی که به وعده خود برای برگزار کردن این کنگره ملی عمل کردند، خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدا ردیف اعتباری خاصی ندارد و همه ما مسئولان باید با همدلی و همراهی همدیگر این کنگره ملی را برگزار کنیم.

بوعلی اظهارداشت: قول‌هایی که در مورد ساخت و نصب نمادهای دفاع مقدس داده شده تاکنون عملی نشده است.

مصطفی احمدی مسئول کمیته جمع‌آوری و یادواره‌های کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت:تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدا، هفت یادواره برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری حیات، تاریخ انتشار: 2شهریور1395، کدخبر: 129343: www.hayat.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین