پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مشکلات فضاهای آموزشی منطقه سررود پیگیری می‌شود.

شعارسال: غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه در 4 سال گذشته در بخش مرکزی یاسوج کارهای خیلی خوبی انجام شد، اظهار کرد: در زمینه آسفالت روستاها که یکی از خواسته‌های به‌حق مردم بود اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اما در زمینه‌های دیگر هنوز مشکلاتی در این منطقه و روستاها وجود دارد که ازجمله آن‌ها آب آشامیدنی است.

زارعی افزود: در خصوص فضاهای آموزشی و فرسودگی فضاها نیز مردم مشکلات و گلایه‌هایی دارند.

نماینده بویراحمد و دنا بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در این مناطق انجام می‌شود ساخت فضاهای ورزشی ازجمله سالن چندمنظوره است که این کار در هفته‌های آینده شروع می‌شود.

زارعی گفت: از مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم نبود اعتبارت ازجمله اعتبارات ماده 180 بود که در کل کشور این اعتبارات قطع شد و ریالی از این محل برای کارهای عمرانی دریافت نکردیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در برخی از مناطق روستایی آسفالت انجام نشده و دلیل آن نبود قیر بوده است و گفت: این کار نیز ظرف چند مدت آینده آغاز می‌شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات مناطق روستایی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حوزه راه و آب و برق و مکان‌های ورزشی را احصا کرده و در یک پروسه زمانی مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت استان کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار: 19تیر1395، کدخبر: 546422: www.k-b.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین